Ons team

Huurwoningen verhuren of huren in Zuid Limburg

Wij staan dagelijks voor u klaar om uw woning of appartement professioneel en succesvol te verhuren.

Vivy Meijer, office operator

Als commercieel medewerkster binnendienst verzorg ik als een spin in het web de planning voor onze afdeling verhuur, beantwoord ik telefoon en email verkeer, verwelkom ik iedereen die ons kantoor bezoekt en verzorg ik alle voorkomende administratieve werkzaamheden. Met veel plezier maak ik voor u de afspraak die u graag wenst. Ook voor vragen en meer informatie ben ik er voor u! Met mijn jarenlange ervaring als buitendienst medewerkster in de makelaardij weet ik wat er voor mijn collega’s nodig is om een geslaagde bemiddeling tot stand te brengen.

Valérie Bijleveld, rental agent

Klantgerichtheid en nieuwsgierigheid zijn twee kernwaarden die voor mij centraal staan als verhuurmakelaar. Goed luisteren naar de wensen van de klant om erachter te komen waar de behoefte ligt en hierop in spelen met een passende oplossing. Het eind resultaat: een vrolijke klant. De contacten met mensen van allerlei achtergronden geven mij veel energie. Hierdoor haal ik het best uit mezelf tijdens mijn werk.

Passie voor woningen en ontzettend bijzondere locaties bezoeken op dagelijkse basis is fantastisch en verveelt nooit!

Bo Gorren, senior rental agent

Met mijn inmiddels 10 jaar ervaring in de vastgoedwereld werk ik nu al geruime tijd met ontzettend veel plezier bij Pro-Housing. Al van jongs af aan liggen mijn interesses in de makelaardij. Met mijn scherp oog voor detail en mijn uiterste precisie kan ik ervoor zorgdragen dat het gehele verhuurproces in goede banen verloopt en dat ik huurders en verhuurders net dat extra beetje persoonlijk klantencontact geef van begin tot einde. Vanwege de jaren ervaring bouw je toch wel een groot netwerk aan klanten op en ben je al op veel plekken in het mooie Maastricht geweest. Buiten mijn werk wandel ik graag samen met mijn vriend en onze twee honden


Lars Hayen, property manager

Na het afronden van mijn studie Facility Management (Real Estate) aan Zuyd Hogeschool, ben ik van start gegaan bij Pro Housing. Mijn functie is gericht op het beheer van de vastgoedobjecten. Samen met het team ga ik deze dienst uitbreiden en professionaliseren. Hierdoor kunnen wij onze klanten nog beter ondersteunen bij het verhuren van objecten.

Het samenwerken in teamverband in een dynamische omgeving past goed bij mij. Vanaf 2019 ben ik aan de slag gegaan bij Pro Housing en kijk ik met een positieve en nieuwsgierige blik naar de komende jaren.


Gevin Willemsen, rooms rental agent

Mensen ontmoeten en leren kennen is iets waar ik sinds jongs af aan al vrolijk van word. Dat gecombineerd met mijn interesse in vastgoed heeft ervoor gezorgd dat ik bezig ben met de opleiding tot makelaar/taxateur. Ik vind het daarom ook super tof om als verhuurmakelaar aan de slag te gaan bij Pro Housing. Door de klant echt te leren kennen probeer ik een zo goed mogelijke match tussen verhuurder en huurder te waarborgen. De mooie plekken die je bezoekt als makelaar en de leuke gesprekken zorgen ervoor dat ik iedere dag plezier uit mijn werk haal.


Gyvan Pooters, general director

Al tijdens mijn opleiding in 2007, startte ik mijn eigen makelaarskantoor vanuit thuis. In 2009 is dat kantoor uitgebreid met de komst van mijn broer. In 2012 zijn wij verhuisd naar onze huidige locatie aan Akersteenweg 15 in Maastricht. Het was ‘crisistijd’ toen ik begon, daardoor weet ik niet beter dan dat je je uiterste best moet doen voor elke klant, groot of klein. Woningbezitters verkopen of verhuren hun grootste bezit en daar moet je professioneel en betrokken mee omgaan. Naast het runnen van mijn bedrijf, heb ik een vriendin en ben vader van twee jonge zonen waar ik mijn vrije tijd graag mee doorbreng.


Bermon Pooters, managing director

Als office-manager zie ik het als mijn taak om voor een goede fundering van het bedrijf te zorgen. Ook de acquisitie, planning, ondersteuning, begeleiding van de gemaakt afspraken en het aansturen van het gehele team hoort daarbij. Het komt daarbij erg goed van pas dat ik al vanaf mijn 19e zelfstandig ondernemer ben. De eigen horecazaken waarmee ik ooit begon, hebben me veel mensenkennis opgeleverd en laten zien hoe belangrijk teamwork is. De overstap naar het bedrijf van mijn broer voelde zo’n tien jaar geleden als een heel logische.